Yhteistyö BSN medicalin kanssa

BSN medicalin tehtävänä on parantaa potilaiden elämää kehittämällä kustannustehokkaita lääkintätuotteita ja hoitoratkaisuja, jotka täyttävät asiakkaittemme tarpeet. Tehtävän suorittamiseksi yhä paremmin etsimme aktiivisesti strategisia yhteistyökumppaneita, jotka yhdistävät vahvuutemme alan mahdollisuuksiin tai tuovat akateemista tietämystä täydentämään ja laaentamaan alkuperäistä tutkimus- ja tuoteportfoliotamme. Yhteistyökumppaneillemme malli tarjoaa mahdollisuuden työskennellä kansainvälisen organisaation kanssa, jossa arvostetaan ihmisiä, tiimityöskentelyä ja kaikkia palkitsevia suhteita.

Onko sinulla ratkaisu, idea, tuote tai liiketoimintaehdotus, joka voi parantaa potilaiden terveyttä? BSN medical tutustuu siihen mielellään, joten kannattaa lähettää meille kuvaus sähköpostilla. Osoitteemme on innovations@bsnmedical.com. Käyttämällä tätä sähköpostiosoitetta hyväksyt BSN medicalin materiaalinlähettämisehdot.

Filter Teaser